dimarts, 23 d’abril del 2013

Crèdit de Síntesi 3: Les Salines - Refugi de Bassegoda (17/04/2013)

Ens despertem a les 7:00 del mati per començar a recollir i a preparar tot per marxar. A les 7:15 a esmorzar. El grup B li toca recollir les tendes. A les 8:30 el grup A surt direcció Pic de Muxer el grup B recull totes les tendes i sortim 15 minuts mes tard. Comencem a sortir a peu, comencem amb una rampa molt dura. Al cap de 15 o 30 minuts arribem al Pic Muxer, fem algunes fotos i seguim ràpidament perquè teníem un dia molt dur per endavant, anem direcció el Roc D'en Frausa. Aquí els dos grups en agrupem perquè un dels grups no tenia el guiatge fet i el grup B guia fins el coll de la dona morta on un dels guies fa una explicació de la historia del coll de la dona morta i aprofitant per descansar 10 minuts i per menjar i veure. Continuem sense fer cap arada. Fins que baixant d'una muntanya una companya nostre que es torci el turmell, la van tenir que ajudar a baixar entre uns quants fins que li van deixar uns pals que tenia un company. Un company nostre va anar a buscar una btt per que pugues baixar en bici i va anar amb ella fins la furgo. Fem una parada llarga per descansar, dinar i cambiar de guies i de ruta de a peu a btt. Ens preparem per sortir amb btt que teníem un tram tot baixada per desprès pujar al refugi de Bassagoda. Va durar 3 o 4 hores a un bon ritme. Quan vam arribar al refugi, la furgo no podia anar fins el refugi i teníem que transportar tot el menjar i tot per cuinar uns 200 metres, sembla que no es gaire però amb tot el cansament acumulat es va fer una mica dur. Els organitzador van fer el sopar i vam anar a dormir tots bastant aviat perquè estàvem tots cansats d'aquell dia.

Text i fotos: A4. Anna Cruz, Yoli Pérez, Roger Farrarons i Glòria Domínguez. B4. Helena Manera, Ramon Serrano i Albert Torrent.